+1 212-334-0212
مسئول پذیرش
سلام وقت بخیر لطفاً نصبت به موارد نیاز برای حل مشکل مشتری دقت بشه که مشتری به دلیل سهل انگاری و بی دقتی در حل یه مشکل حدود یک هفته رفت امد نکنه احترامی به وقت مشتری گذاشته نمیشه و با این وضعیت گرفتاری کار درستی نیست امیدوارم ک این موضوع حل بشه…
بی مسعولیتی در برابر کار مشتری
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
شماره موبایل *
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
رمز عبور *
ورود
رمز عبور خود را گم کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار
هنوز حساب کاربری ندارید؟
2 دیدگاه در “راضیه حیدری”
سلام وقت بخیر
لطفاً نصبت به موارد نیاز برای حل مشکل مشتری دقت بشه
که مشتری به دلیل سهل انگاری و بی دقتی در حل یه مشکل حدود یک هفته رفت امد نکنه احترامی به وقت مشتری گذاشته نمیشه و با این وضعیت گرفتاری کار درستی نیست
امیدوارم ک این موضوع حل بشه…
بی مسعولیتی در برابر کار مشتری